Obchodní podmínky kosmetického salonu

1. Objednávky a docházka

• Termín na ošetření je závazný a je nutné ho dodržet.

• Pokud se klientka nemůže dostavit, je povinna termín včas zrušit nebo přeobjednat.

• Zrušení nebo změna termínu je možná nejpozději 24 hodin předem. Pokud tak neučiní, může být požadován storno poplatek.

2. Storno poplatky za pozdní zrušení nebo nedostavení se

• Zrušení méně než 24 hodin před termínem: Může být požadován storno poplatek ve výši 50 % ceny ošetření.

• Bez omluvy (nedostavení se na termín): Může být požadován storno poplatek ve výši 100 % ceny ošetření.

• V případě opakovaného rušení termínů může být požadována platba předem.

3. Podmínky dárkových poukazů

• Dárkový poukaz je platný po dobu 3 měsíců od data vystavení.

• Poukaz nelze směnit za hotovost ani produkty.

• Pokud je hodnota poukazu vyšší než cena ošetření, nelze rozdíl vyplatit v hotovosti ani použít na nákup produktů.

• Poukaz je přenosný – může ho využít jiná osoba.

• Při ztrátě nebo odcizení nelze poukaz nahradit ani proplatit.

• Rezervace s dárkovým poukazem se řídí stejnými pravidly jako běžné objednávky (nutnost včasného zrušení, storno poplatky při nedostavení se).

4. Prodej kosmetických produktů

• Zakoupené produkty nelze vrátit ani vyměnit, pokud nejsou vadné.

• Pokud klientka zjistí vadu (poškozený obal, špatná konzistence, alergická reakce apod.), je nutné ji nahlásit do 3 dnů od nákupu.

• Reklamace vadného produktu bude řešena individuálně – výměnou za nový kus nebo jiným způsobem dle dohody.

• Kosmetické produkty jsou určeny k osobnímu použití a nelze je vrátit z hygienických důvodů, pokud byly otevřené.

• Salon nenese odpovědnost za špatně zvolený produkt – doporučuje se konzultace před nákupem.

5. Zdravotní omezení a kontraindikace

• Klientka je povinna informovat o všech zdravotních omezeních, alergiích a užívané medikaci, které by mohly mít vliv na ošetření.

• Kosmetická služba nenahrazuje lékařskou péči. Pokud má klientka kožní nebo jiné zdravotní problémy, doporučuje se konzultace s lékařem před ošetřením.

6. Odpovědnost a reklamace služeb

• Výsledky kosmetických ošetření se mohou lišit v závislosti na typu pleti a domácí péči.

• Pokud má klientka jakékoli pochybnosti o výsledku nebo reakci pokožky, je nutné informovat salon co nejdříve.

• Reklamace se přijímají do 48 hodin po ošetření. Po této lhůtě nebude možné reklamaci uznat.

7. Práva salonu

• Salon si vyhrazuje právo odmítnout službu klientce, která opakovaně ruší termíny na poslední chvíli, neplatí storno poplatky nebo se chová nevhodně.

• Ceník služeb je platný ke dni návštěvy. Salon si vyhrazuje právo na změnu cen a služeb bez předchozího upozornění.



Vytvořte si webové stránky zdarma!