Obchodní podmínky kosmetického salonu
1. Objednávky a docházka
• Termín na ošetření je závazný a je nutné ho dodržet.
• Pokud se klientka nemůže dostavit, je povinna termín včas zrušit nebo přeobjednat.
• Zrušení nebo změna termínu je možná nejpozději 24 hodin předem. Pokud tak neučiní, může být požadován storno poplatek.
2. Storno poplatky za pozdní zrušení nebo nedostavení se
• Zrušení méně než 24 hodin před termínem: Může být požadován storno poplatek ve výši 50 % ceny ošetření.
• Bez omluvy (nedostavení se na termín): Může být požadován storno poplatek ve výši 100 % ceny ošetření.
• V případě opakovaného rušení termínů může být požadována platba předem.
3. Podmínky dárkových poukazů
• Dárkový poukaz je platný po dobu 3 měsíců od data vystavení.
• Poukaz nelze směnit za hotovost ani produkty.
• Pokud je hodnota poukazu vyšší než cena ošetření, nelze rozdíl vyplatit v hotovosti ani použít na nákup produktů.
• Poukaz je přenosný – může ho využít jiná osoba.
• Při ztrátě nebo odcizení nelze poukaz nahradit ani proplatit.
• Rezervace s dárkovým poukazem se řídí stejnými pravidly jako běžné objednávky (nutnost včasného zrušení, storno poplatky při nedostavení se).
4. Prodej kosmetických produktů
• Zakoupené produkty nelze vrátit ani vyměnit, pokud nejsou vadné.
• Pokud klientka zjistí vadu (poškozený obal, špatná konzistence, alergická reakce apod.), je nutné ji nahlásit do 3 dnů od nákupu.
• Reklamace vadného produktu bude řešena individuálně – výměnou za nový kus nebo jiným způsobem dle dohody.
• Kosmetické produkty jsou určeny k osobnímu použití a nelze je vrátit z hygienických důvodů, pokud byly otevřené.
• Salon nenese odpovědnost za špatně zvolený produkt – doporučuje se konzultace před nákupem.
5. Zdravotní omezení a kontraindikace
• Klientka je povinna informovat o všech zdravotních omezeních, alergiích a užívané medikaci, které by mohly mít vliv na ošetření.
• Kosmetická služba nenahrazuje lékařskou péči. Pokud má klientka kožní nebo jiné zdravotní problémy, doporučuje se konzultace s lékařem před ošetřením.
6. Odpovědnost a reklamace služeb
• Výsledky kosmetických ošetření se mohou lišit v závislosti na typu pleti a domácí péči.
• Pokud má klientka jakékoli pochybnosti o výsledku nebo reakci pokožky, je nutné informovat salon co nejdříve.
• Reklamace se přijímají do 48 hodin po ošetření. Po této lhůtě nebude možné reklamaci uznat.
7. Práva salonu
• Salon si vyhrazuje právo odmítnout službu klientce, která opakovaně ruší termíny na poslední chvíli, neplatí storno poplatky nebo se chová nevhodně.
• Ceník služeb je platný ke dni návštěvy. Salon si vyhrazuje právo na změnu cen a služeb bez předchozího upozornění.